long time no see

2010-01-21 @ 21:04:03Det var sjukt länge sen jag bloggade, men har varit ganska bloggsugen senaste tiden så. :)
Skönt att få media provet över, pluggade galet igår typ trots att jag egentligen inte pallade.
Men jag har ändå typ loads of homework kvar, ugh kill me please. . .
det mesta är ju ganska lätt men den här jävla uppgiften om Internationell Politik dödar mig, slowly.
Som tur finns det ingen deadline på den, legat i ett par månader här nu haha..
men ska försöka få den klart inom två veckor så slipper jag skiten. :)
Håller på med matte just nu, yay så himla kul! Eller inte hehe, jaja inte så svårt iaf.

HAHA gud jag och mina geek glasses, jag hittade de igår! Typ aldrig använt de sen jag köpte de
men de gör ju ont som fan, men jag vill ju se lite smart ut när jag pluggar 8) hehehe.
Mmm marabou, me love chocolate hihi! <3





when youre gonna stop breaking my heart
i dont wanna be another one
paying for the things i never done


Kvällens drog.


Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Hejhej! Vad ska du göra denna fredagskväll? :-)



Puss och kram // http://moiettu.webblogg.se !

2010-01-22 @ 19:52:59
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0